Wednesday, May 31, 2006

شب موعود

دلم میخواهد امشب، وسعت بی انتهائی را
دلم میخواهد امشب، بیکرانی را
دلم میخواهد امشب، روح زیبای خدایی را
دلم میخواهد امشب، آن دوای بی پناهی را
دلم میخواهد امشب، لحظه دیدار یارم را
دلم میخواهد امشب، مهربانی آسمانی را
دلم میخواهد امشب، ناخدائی را
دلم میخواهد امشب،آرامش طوفان روحی را
دلم میخواهد امشب، نوبت سرخ رهایی را
دلم میخواهد امشب، لحظه پایان این چشم انتظاری را
دلم میخواهد امشب، مژده یک زندگانی را
دلم میخواهد امشب، رنگهای ارغوانی را
دلم میخواهد امشب، بشنوم پیغام گرم همنوائی را
دلم میخواهد امشب، آن نوید شهسواری را
دلم میخواهد امشب، رهنمای پارسایی را
دلم میخواهد امشب، رمز راز همزبانی را


مهرداد

3 Comments:

At 02 July, 2006 , Anonymous Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

 
At 18 July, 2006 , Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 
At 20 July, 2006 , Anonymous Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home